top of page
top-viewtop-view-manager-employee-doing-teamwork-business-office-looking-charts-laptop-dis

Marketingový audit 

Nechte si odborně zhodnotit všechny klíčové součásti vašeho marketingu a odhalte, kde se skrývají rezervy i příležitosti k růstu.

Marketingový audit, který promění data v růst.

Detaily a hloubka jsou základem každého opravdu přínosného auditu. Tato komplexní prověrka vašeho marketingu zahrnuje tyto kroky:

Kick-off a sběr informací

  • Úvodní workshop se zástupci klíčových týmů (marketing, sales, IT)

  • Definice cílů auditu, KPI a očekávaných výstupů

  • Shromáždění všech dostupných dat: Google Analytics, reklamní účty (PPC, sociální sítě), e-mailingové platformy, CRM, interní dokumentace a procesy

Kvalitativní a kvantitativní analýza

  • Web & UX Audit: rychlost načítání, mobilní použitelnost, přehlednost navigace

  • SEO Audit: on-page faktory (meta tagy, struktura obsahu), technické SEO (sitemap, robots.txt, canonical tags)

  • Obsahový audit: relevance, zapojení publika, tón komunikace, formáty a publikační plán

  • PPC & Sociální sítě: cílení, struktura kampaní, kvalita reklamních sestav, skóre kvality, remarketing

  • E-mailing & Marketing Automation: segmentace databáze, frekvence, otevřenost a proklikovost, nastavení workflow

Benchmarking konkurence

  • Identifikace 3–5 hlavních konkurentů ve vašem segmentu

  • Porovnání organického reachu, PPC strategie, publikačních cyklů a tématického zaměření

  • SWOT analýza konkurence s doporučením, jak využít jejich slabiny

Identifikace příležitostí a rizik

  • Vyčíslení potenciálu nárůstu návštěvnosti a konverzí po optimalizaci jednotlivých kanálů

  • Určení klíčových rizik (technické bariéry, chybná segmentace, duplicitní obsah)

  • Prioritizace úkolů podle dopadu na obchodní výsledky a náročnosti realizace

Kompletní závěrečná zpráva

  • Strukturovaný dokument s detailními zjištěními, grafy a tabulkami pro snadnou orientaci

  • Doporučený 90denní akční plán s přiřazenými odpovědnostmi, termíny a orientačním rozpočtem

  • Workshop pro představení výsledků a zaškolení interního týmu na implementaci změn

Co můžete očekávat?

  • Komplexní vstupní report: souhrn klíčových metrik, stav nástrojů a procesů

  • Detailní analýzu kanálů: web, SEO, PPC, sociální sítě i e-mailing

  • Srovnání s konkurencí: benchmarking a SWOT analýza hlavních hráčů

  • Prioritizovaný akční plán: roadmapa s termíny, zodpovědnostmi a orientačním rozpočtem

  • Závěrečný workshop: prezentace výsledků, diskuze a zaškolení týmu na implementaci

Game Plan on Display.png
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

Máte dotaz?

 

Nenašli jste co jste hledali?

Potřebujete individuální nabídku?

 

Ozvěte se mi, ráda pomohu rozvíjet vaše podnikání.

E-mail: info@andrealiskova.cz

 

bottom of page